میم.الف

آرامش کجاست؟

میم.الف

آرامش کجاست؟

موضوعات
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۹/۲۷
    دل
نظرات دوستان

آهای پسر سرزمین من

دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱ ق.ظ

پسر سرزمین من :
دیروز مردان غیور سرزمینم مردانه در میدان میجنگیدند . . .
معلوم هست کجایی ؟؟ خیلی وقت است تو را گم کرده ایم !!!
امروز داری توی آرایشگاه ها ابرو بر میداری ، مو رنگ میکنی ، دماغت را سر بالا میکنی
در جستجوی ..... هستی !!!!!

آهای پسر سرزمین من . . .
دخترااااااااااااان سرزمین من نیاز به مردی دارند که محکم باشد ، قوی باشد در سختی ها ،
در دشواری ها همراه و همیارشان باشد آنقدر قوی وغیور باشد ....
که همه دنیا در برابرش کم بیاورد ...
آهای پسر سرزمین من . . .!!!!!!!
غیرت و مردونگی رو فراموش نکن . . . . .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی