میم.الف

آرامش کجاست؟

میم.الف

آرامش کجاست؟

موضوعات
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۹/۲۷
    دل
نظرات دوستان

سر نوشت اسرائیل را به دست لرها بسپارید.

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰۳:۰۲ ب.ظ


بازخوانی مواضع شبکه مساجد و هیئات در مورد اسرائیل

شعار محوری: سر نوشت اسرائیل را به دست لرها بسپارید.

Consign the destiny of israel to  lore  tribe


نکته اول:

نام استراتژی مساجد و هیئات شهر برای مقابله انقلابی با اسرائیل "نقطه رهائی" است. در این استراتژی فعالیت های نمادین در مقابله با گرگهای صهیونیست به دلیل عدم کارائی نفی می شود. نقطه رهائی مسلمانان از ذلت حرکت به سمت ساختارهای اسلامی مبارزه است.

نکته دوم:
بر مبنای استراتژی نقطه رهائی در محرم الحرام سال 1387 جمعی از استشهادیون مساجد و هیئات بروجرد خود را به فرودگاه مهرآباد رساندند تا آمادگی خود را برای تصرف اسرائیل اعلام کنند. روحیه شهادت طلبی ویژگی همیشگی شهر بروجرد است. ناگفته نماند که در گذشته نیز برای دفاع از اسلام برنامه هائی توسط مساجد و هیئات بروجرد انجام شده است. اولین برنامه ای که به روش شبکه ای برای دفاع از اسلام انجام شد. عملیات تصرف سفارت کشور خبیث دانمارک بود. این برنامه در محرم الحرام 1428 انجام شد. به امید غلبه جهانی اسلام بر تمدن استکباری مدرنیته!

......

نکته سوم:

مساجد وهیئات بروجرد برای دفاع از حریم اسلام و نظام مبارک جمهوری اسلامی لحظه ای تردید به خود راه نخواهد داد.

......

نکته آخر:

در فرودگاه امام خامنه ای پیغام داد؛ که برگردید. ما هم از فرودگاه برگشتیم. ان شاء الله به وقتش این غده سرطانی را از بین خواهیم برد. امام خامنه ای در وصف بچه ها این طور فرمودند: در قضیه‌ى غزه جوانهاى ما به فرودگاه رفتند، هر کار هم میکردند، نمى‌آمدند؛ با پیغام من برگشتند. اگر من پیغام نمیدادم، از فرودگاه برنمیگشتند. میگفتند ما را ببرید که ما برویم غزه.


نظرات  (۱)

با عرض ادب و احترام
از لطف شما بسیار سپاسگذارم . سایت عرفانیتان لینک شد.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی