میم.الف

آرامش کجاست؟

میم.الف

آرامش کجاست؟

موضوعات
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۹/۲۷
    دل
نظرات دوستان

أَلَیسَ اللهُ بِکَافٍ عَبدَهُ

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸ ق.ظ

برادران یوسف وقتی میخواستند یوسف را به چاه بیفکنند
یوسف لبخندی زد.
یهودا پرسید : چرا میخندی ؟ اینجا که جای خنده نیست !
یوسف گفت : روزی در فکر بودم چگونه کسی می تواند به من اظهار دشمنی کند با اینکه برادران نیرومندی دارم !
اینک خداوند همین برادران را بر من مسلط کرد تا بدانم که ؛
" نباید به هیچ بنده ای تکیه کرد " ...



أَلَیسَ اللهُ بِکَافٍ عَبدَهُ

آیا خداوند برای بندگانش کافی نیست ؟
سوره ی زمر ، آیه 36

نظرات  (۱)

  • محمدمهدی باقری
  • سلام برادر
    خدا قوت
    واقعا قشنگ بود
    احسنت
    خیلی خوشحالم که بین این همه وب به شما هدایت شدم
    بنده هم وب حقیری دارم
    با مطلبی تحت عنوان "هر کس پولدارتره، عزیزتره!" به روزم همسنگر
    خوشحال میشم قدم رنجه فرمایید و نظر خودتون رو بگویید و اگر لایق دونستید تبادل لینک کنیم
    البته اگر لایق دونستید حقیر رو
    منتظرتم دادا
    امیدوارم که بیای
    مواظب خودت باش
    یا علی مدد
    http://sarbaz0.blog.ir/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی