میم.الف

آرامش کجاست؟

میم.الف

آرامش کجاست؟

موضوعات
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۹/۲۷
    دل
نظرات دوستان

کاشکی عامل تکثیر مهر و بسط مهربونی می شدیم

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ

دو برادر در زمینی با هم کشاورزی می کردند و محصول رو به تساوی با هم تقسیم می کردند. نیمه شبی یکی از برادرها از خواب بیدار شد و به خودش گفت : برادر من زن و دوتا بچه داره ، خرج داره
بچه هاش و همسرش ازش انتظار دارند براشون لباس های خوب بخره و امکانات مناسبی داشته باشند این بی انصافیه که نصف محصول رو به من می ده پس بلند شد و به انبارش رفت و بخشی از محصولات رو به انبار برادر بزرگ تر برد همون شب برادر بزرگ تر هم بیدار بود و داشت فکر می کرد که : برادرم باید پول هاش رو جمع کنه تا بتونه ازدواج کنه اون جوونه و دوست داره چیزهائی برای خودش بخره، تفریح کنه و سفر بره پس من نباید نیمی از محصول رو بهش بدم و اون حق و سهم بیشتری داره و او هم همون کاری رو کرد که برادر کوچک تر انجام داده بود صبح روز بعد هر دو متعجب دیدند که محصول موجود در انبارشون کم نشده!
آره عزیز دلم،
این قانون کائناته که اگر ببخشی ، بهت می بخشه
اگر هدیه بدی ، بهت هدیه می ده
اگه به فکر دیگران باشی ، به فکرته
اگه سود برسونی ، بهت سود می رسونه
کاشکی خود خواهی هامون رو می گذاشتیم کنار
کاشکی عامل تکثیر مهر و بسط مهربونی می شدیم
کاشکی ...

نظرات  (۴)

  • علیرضا فلاح
  • سلام من دوست دارم وبلاگ های ما به هم پیوند بشه ممنونو میشم قبول کنید
    http://shahid-fahmide.blog.ir
    حلقه شهید فهمیده
    دوست داشتی پیوند کن خبر بده ممنون
  • عباس الاسوند
  • سلام علیکم بروزیم با پست:بهشتی"بهشتی شد...
    یا علی



                                              یالثارات الزهرا
  • عباس الاسوند
  • دلبری دارم که از صاحب دلان دل می برد
    غمزه ای مشکل گشا داردکه مشکل می برد

    سلام علیکم ولادت امام رئوف مبارک.یاعلی

                                                             یالثارات الزهرا
  • خواهر رزمنده
  • سلام.ولادت با سعادت ثامن الائمه مبارک.التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی